متفاوت ها

چکیده مطالب جالب وجذاب از دنیای مجازی

جواد
متفاوت ها چکیده مطالب جالب وجذاب از دنیای مجازی

همان شنبه ای که قرار بود همه چیز را از آن روز شروع کنم پس از امروز آغاز میکنم...
پروردگارا یاریم کن تا امروز آغازی باشد برای رویاهای نیمه تمامم...
امروز تحول را به خانه دلم مهمان کن،پاییز است و تا زمستانت چندقدم راه بیشتر نمانده ولی من امروز پاییز را نیازمندم ...
امروز آغاز را بر من جاری ساز، بگذار امیدم جوانه زند،
امروز از نو آغاز می کنم راهی را که در نیمه باز گشتم؛
از تو میخواهم راهنما و راهبرم باشی بی همتایم کنارم باش
صبح اولین روزهفتتون بخیر
هفته ای سرشار از آرامش پیش روی شماست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 15 آذر 1394برچسب:, | 1:25 | نویسنده : جواد |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.